Certamen Minerva 2020

Tot i la situació de confinament, els nois i noies de Batxillerat han seguit treballant de valent. Fruit del seu esforç, cinc alumnes del nostre institut han participat enguany al 18è Certamen Minerva, organitzat des del Servei Educatiu Vallès Occidental VII, corresponent a la zona educativa de Barberà del Vallès i Badia del Vallès.

Com ja sabeu, els Premis Minerva reconeixen els millors treballs de recerca de 2n de Batxillerat dels instituts de les dues poblacions. Enguany, els dos treballs guardonats del nostre centre han estat:

• “Com compondre des de les emocions”, de Carla Lahoud i David Alcaraz.
  • “Creació d’una App per detectar el daltonisme”, de Pol Ubago, Sergi Ortiz i Elias Jaghjough.

Aquí teniu l’enllaç a la notícia i els vídeos que l’alumnat ha preparat per tal que conegueu millor els seus treballs de recerca, donada la situació de confinament (clica):

L’enhorabona per la feina ben feta!!!