Benvinguda famílies 23-24

Avui hem rebut a totes les famílies del nostre alumnat d’ESO i Batxillerat, un cop ja començat el curs, perquè coneguin a les tutores i tutors de les seves filles i fills, així com per fer el traspàs corresponent d’informació de cada curs escolar. Enguany, a més, hem comptat amb una formació, per part de Mossos d’Esquadra, sobre la prevenció sobre internet segura, amb la finalitat de treballar de forma conjunta en l’educació del nostre jovent.

Ja fa un mes que el curs 2023-2024 ha començat i amb aquestes fotografies tornem a donar la benvinguda a totes les famílies i, per tant, a una part indispensable i importantíssima de la nostra comunitat educativa. Gràcies, de nou, per la confiança i estem a la vostra disposició pel que necessiteu.