Agraïment Carnestoltes 2022- Institut La Romànica

El somriure d’una infant, d’una jove, d’una persona, és dels millors regals pels ulls i per la vida. Gràcies per fer-nos aquest regal avui i reivindicar al llarg del dia que defenseu la pau i rebutgeu la violència. Tant de bo de la guerra en féssim dansa SEMPRE. Continuem endavant. No deixarem de lluitar per un món millor i perquè mai us falti un SOMRIURE a la cara.

Us adjuntem un petit avenç i un agraïment personalitzat. Reflexionem plegades i valorem cada oportunitat que ens brindi la vida.

Més endavant, us farem arribar més fotografies i vídeos de la jornada i setmana de Carnestoltes. Aprofitem per donar les gràcies a tot el professorat implicat, així com l’alumnat, el PAS i un especial agraïment a l’AFA/AMPA qui, conjuntament amb l’equip directiu, han fet possible els diferents sorteigs d’aquesta setmana i el petit refrigeri a tot l’alumnat que anava amb disfressa. Així mateix, gràcies al jurat format per representants de tota la comunitat educativa i ENHORABONA a tots els grups que heu participat en el concurs de Carnestoltes.

Propera parada… Campanya de donació de sang al centre, els dies 2 i 3 de març.

VISCA L’INSTITUT LA ROMÀNICA. ARA I SEMPRE.