Activitats extraescolars de final de curs

Com va ser de complicat fer classe durant el mes de juny amb la calor… per això l’alumnat de 4t d’ESO va dur a terme un projecte per programar activitats extraescolars per fer els dies 20 i 21 de juny, després de la sortida a Port Aventura del dia 19.

El projecte presentat pel grup de 4t A va ser l’escollit. L’alumnat de 4t va ser l’encarregat d’organitzar i monitoritzar els diversos tallers programats: zumba, arts marcials, voleibol, futbol, cuina, tallers de dibuix, de cinema i d’enigmes, jocs de taula, màgia i ping-pong.

Una bona manera d’acabar el curs.

Bones Vacances!