Colors del Món a La Romànica: construint un món millor mitjançant tallers de sensibilització a 3r d’ESO
Aquests dies l’alumnat de 3r d’ESO han fet el taller de Colors del Món, una ONG de suport als migrants africans. Ha estat un aprenentatge que parteix de l’apropament a unes experiències duríssimes, que han compartit alguns nois d’aquesta associació i que ens vacunen l’ànima contra el racisme i la ignorància. Estem molt orgulloses de […]












