Nom de l'autor: Admistradora wLR

Vídeo Acció 40

Ja podem gaudir del vídeo (cliqueu la imatge) que recull l’acció participativa que vàrem realitzar per celebrar el 40è aniversari. Moments d’implicació, col·laboració i apropament molt valorats en aquests dies de confinament. Desitgem que us agradi!

Vídeo Acció 40 Llegeix més »

En forma

Per tal de mantenir-nos en forma en aquests dies de confinament, el professorat de l’Àmbit d’Educació Física ens recomana mantenir-nos actius i realitzar exercici físic en algun moment del dia. Si cliqueu les imatges, accediu a diferents propostes: una rutina dirigida a millorar la condició física general (document elaborat pel departament d’Educació Física ), “los

En forma Llegeix més »

Carnaval en imatges

Aquí teniu ja les fotografies dels grups guardonats per nivells en les actuacions del Carnestoltes. Com ja vàrem informar, els guanyadors van ser els següents grups:  1r F, 2n D, 3r B i 4t B d’ESO i 1r de Batxillerat.  

Carnaval en imatges Llegeix més »

Sí, sí… hem fet un 40!!!

El passat dijous 20 de febrer vam posar en dansa la primera activitat participativa que va involucrar a tota la comunitat educativa. Concretament vam fer una performance per commemorar el nostre 40è aniversari on aproximadament varen col·laborar uns 600 alumnes i tot el professorat del centre. Aquesta acció va consistir a dissenyar un 40 humà.

Sí, sí… hem fet un 40!!! Llegeix més »

I després… va ser la forma

A la planta -5 (a la zona de la sala Univers, entre el Bosc Inundat i el Mur Geològic) a Cosmo Caixa, trobem l’exposició vinculada a les Formes de la Naturalesa tal com les va presentar en Jorge Wagensberg en l’exposició del 2007 anomenada I després… va ser la forma. En aquesta exposició no es

I després… va ser la forma Llegeix més »

So i acústica

Des de l’àmbit científic-tecnològic i més concretament, des de la matèria de física i química, s’ha organitzat una sortida per anar al Museu de la Ciència de Barcelona (CosmoCaixa). Així, el passat 29 de gener, l’alumnat va participar en un taller de so i acústica on van experimentar amb les vibracions i els seus efectes.

So i acústica Llegeix més »

Disseny de productes

Promogut pels professors de l’àmbit artístic i tecnològic, els alumnes de 3r d’ESO hem anat al Museu del Disseny a fer una visita guiada a la col.leccció permanent de disseny de productes i a participar en un taller experimental –Llegir l’objecte. Res no és perquè sí– on hem après els valors de ser consumidors responsables

Disseny de productes Llegeix més »

Misteri a resoldre

La Comissió de Festes ha penjat un mural realitzat per alumnes de 4t d’ESO on hi consta un número relacionat amb el 40è Aniversari de l’Institut. Sabeu a què fa referència? Podeu contestar enviant un mail a comissiodefestes@inslaromanica.org o deixar la resposta com a comentari d’aquesta entrada.

Misteri a resoldre Llegeix més »

Freqüències a l’aula

Després de relaxar-nos i experimentar amb la vibració greu i aguda dels bols de quars, així com amb els intervals d’octaves, els alumnes de 1r d’ESO hem après a tocar aquest instrument. L’activitat s’ha desenvolupat dins del marc del projecte “Relaxacions i visualitzacions creatives II. Bols de quars” que promou l’àmbit Artístic conjuntament amb l’àmbit

Freqüències a l’aula Llegeix més »

Gaudí i sostenibilitat

Els alumnes de primer d’ESO (grups E i F) han participat en una activitat interdepartamental (VIP i Tecnologia) que alhora forma part del treball en xarxa i transversal del projecte GAUDIr les formes. L’objectiu és crear un porta-entrepà amb tela per tal de substituir el paper d’alumini i el plàstic que usualment utilitzen i així

Gaudí i sostenibilitat Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut