Sortida al teatre!

Avui l’alumnat de primer de batxillerat ha anat al Teatre Poliorama de Barcelona a veure La plaça del Diamant. Han pogut veure la pèrdua d’identitat de la seva protagonista, la Natàlia i com, a poc a poc, s’anava convertint en la Colometa.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut