Setmana de la Internet Segura al Joanot

Durant els dies 10,11,12,13 i 14 de febrer celebrem la Setmana de la Internet Segura al nostre centre.
Al llarg dels dies esmentats i tenint en compte que el dia 11 de febrer és el dia internacional de la Internet Segura farem un seguit d’activitats per tal que l’alumnat conegui i prengui consciència dels hàbits cibersaludables per aplicar al seu dia a dia digital.

Dins de les activitats programades al llarg de la setmana es preveu la lectura de textos relacionats amb els hàbits cibersaludables durant les hores de lectura pautada, a més a les tutories es farà activitats relacionades amb la bona praxi digital i a finals de setmana s’enregistrarà un vídeo on els protagonistes seran els i les alumnes que compartiran allò que han après al llarg de la Setmana de la Internet Segura.

Finalment, Ràdio Joanot enregistrarà un programa especial on els i les alumnes ens donaran un seguit de consells per mantenir els hàbits cibersaludables a la xarxa.

Aquestes activitats s’enmarquen dins del projecte d’innovació Mòbils.edu en el que el nostre centre hi participa amb l’objectiu de millorar la competència digital de l’alumnat apostant per l’ús del telèfon mòbil com a eina educativa estratègica.