Sortida dels Primers a l’Exposició Indestructibles

El passat dilluns 27 de gener l’alumnat de 1r d’ESO (Cultura i Valors, i Religió) va assistir a l’exposició Indestructibles a la Casa de Cultura Robert Brillas. Aquesta exposició és un treball del fotoperiodista espluguí Alfons Rodríguez i el periodista barceloní Xavier Aldekoa.

En paraules dels autors, la mostra presenta als” nens africans com a protagonistes actius de les seves vides i que, gràcies a la seva capacitat de superació i fortalesa, es regiren davant el seu destí”. L’alumnat va poder reflexionar al voltant d’unes magnífiques fotografies d’històries de superació, i establir interessants connexions entre situacions tan diferents.

Podeu trobar més informació al web https://indestructiblesafrica.org. Aquesta sortida ha estat organitzada pel Departament d’Humanístiques.