Dijous 4 de juny, el nostre alumnat de 2n ESO ha pogut gaudir a les pistes d’Atletisme de l’Hospitalet Nord de la III Olimpíada atlètica.
Curses de 80m, 600m i relleus, salts de llargada i alçada i llançaments de pes i vòrtex han estat les proves atlètiques de la competició. L’alumnat ha participat de diferents proves i també formant part de l’equip STAFF on el professorat coordinava la jornada.
En aquesta edició s’han registrat marques importants. Destacar Laia Poyatos i David Lebron de 2A que han corregut els 80 metres llisos en 11.05 i 9.53 segons respectivament, marques que han suposat nous records per la Olimpíada atlètica de l’Institut. Pel que fa als 600 metres llisos, Laia ha baixat el cronòmetre a 2min 07 segons i en David ha enviat el rècord del llançament de vòrtex a 79.13 metres, marca que ben segur serà molt difícil de superar.
Edu Mora i Daysi Reyes han fet record en Salt d’Alçada pujant el llistó a 1.40m i 1.20m respectivament. Altres atletes destacades han estat Made Veliz i Alejandra Hoyos en les proves de llançament de pes i vòrtex.
2A amb samarreta negra, 2B amb vermella, 2C de gris i 2D de blau han format equip amb el seu grup classe. Un total de 74 alumnes que han participat esforçant-se de valent en cadascuna de les proves en les que han estat inscrits. Medalles d’or, argent i bronze per cada pòdium en reconeixement al seu esforç.
Adjuntem el llistat dels resultats.
Agraïm al Club d’atletisme de l’Hospitalet i al seu Ajuntament per contribuir a que aquesta jornada sigui possible de celebrar.
Moltes felicitats a tota la participació en aquesta edició i fins la propera.




