Seduïts pels mòbils: recursos educatius i orientacions pedagògiques del seu ús a l’escola i a l’aula

El monogràfic Seduïts pels mòbils: recursos educatius i orientacions pedagògiques del seu ús a l’escola i a l’aula, publicat a la revista Perspectiva Escolar promoguda per Rosa Sensat, aborda l’actual fenomen educatiu de la progressiva incorporació dels dispositius mòbils a l’escola i a l’aula… Llegeix més»

Avaluació formativa i feedback

En la quarta sessió del Seminari Temàtic Aprofundim en metodologies innovadores, Héctor Ruiz, director de la International Science Teaching Foundation parla sobre l’Avaluació formativa i el feedback:

  • Quines diferències hi ha entre avaluar i qualificar?
  • Com diversificar les oportunitats d’avaluació formativa?
  • Com fer que el retorn d’una activitat d’avaluació… Llegeix més»

Vídeos de les Orientacions per l’avaluació de la competència digital de l’alumnat a primària i a secundària

Els documents “Orientacions per a l’avaluació de la competència digital de l’alumnat a primària” i “Orientacions per a l’avaluació de la competència digital de l’alumnat a secundària” s’han elaborat en el marc del Pla d’Educació Digital de Catalunya impulsat pel Departament d’Educació de Catalunya amb… Llegeix més»