Variables ESO

Crèdits variables 2023-2024

1ESO

Introducció al laboratori Robòtica i programació Yes, you can! Leer y comprender Escriptura creativa Proves Cangur i Geogebra Francès
Aprendràs a treballar al laboratori fent pràctiques de ciències. Aquest és un crèdit recomanat per a tot l’alumnat. Aprendràs principis bàsics de programació amb eines de programació per blocs i llenguatge de programació. Programació de moviment d’objectes.

ANUAL

A través d’activitats comunicatives reforçarem la competència lingüística en llengua anglesa. Perfeccionamos la comprensión lectora de manera lúdica, con actividades y juegos que convierten la lectura en una auténtica aventura. Posarem en paper les nostres idees i sentiments. Treballarem diversos gèneres literaris i escrits del dia a dia per a poder comunicar-nos millor. Resolució de problemes matemàtics de les Proves Cangur, utilitzant quan sigui possible el Geogebra. Iniciació a la llengua francesa.

2ESO

Introducció al laboratori  Els humans i el medi ambient a través del cinema Dibuix tècnic Art en femení Cultura Clàssica Francès
Aprendràs a treballar al laboratori fent pràctiques de ciències. Aquest és un crèdit recomanat per a tot l’alumnat. Mitjançant pel·lícules de ficció es treballaran els continguts mediambientals de més actualitat: riscos geològics i atmosfèrics, impactes a la hidrosfera i la biosfera, ús de recursos… Aprofundirem a la representació d’objectes 2D i 3D. Anàlisi d’objectes i plànols mitjançant les eines de dibuix tècnic. Treballar amb línies tècniques. Conèixer l’art amb referents femenins des d’una mirada feminista i de gènere, tot introduint la figura de la dona artista. Aprendrem sobre la contribució de Grècia i Roma a la civilització occidental en la literatura, l’art, la cultura i la ciència.

ANUAL

Iniciació a la llengua francesa.

3ESO

Have fun with English Cultura Clàssica Espai i volum Mecanismes Emprenedoria Francès
Activitats comunicatives i lúdiques (speaking + listening). Al primer quadrimestre, recomanat per alumnat Erasmus Aprendrem sobre la contribució de Grècia i Roma a la civilització occidental en la literatura, l’art, la cultura i la ciència.

Estudiem diverses tècniques per representar objectes i espais arquitectònics, i també elements necessaris per representar figures a l’espai i crear objectes tridimensionals. Estudi de màquines i mecanismes. Teoria i aplicacions.  Investigarem i descobrirem itineraris acadèmics i professionals adaptats a cada persona. També conceptes bàsics de treball, empresa i economia.

ANUAL

Iniciació a la llengua francesa.

Continua el variable de 2n.