Extraescolars d’anglès

Hi ha dues propostes d’extraescolars d’anglès:
  • 1r  i 2n d’ESO : Una empresa contractada per l’AFA. Es realitza a l’institut
  • 3r  i 4t d’ESO i 1r i 2n de Batxillerat: Les EOI de Barcelona fan una proposta d’extraescolars d’anglès per a l’alumnat de tots els instituts públics. La més propera és l’EOI Guinardó.

Extraescolars 1r i 2  ESO

L’empresa “My Extra English” imparteix classes d’anglès a les instal·lacions del Institut Goya. Les classes es realitzen en grups reduïts, agrupats per nivell o per curs. L’horari és el dimecres de 15h a 17h de la tarda. Per a més informació es pot consultar:https://www.myextraenglish.com/en

Les inscripcions es realitzen a la web de l’empresa. En cas d’estar interessat, podeu posar-vos en contacte amb la pròpia empresa, o bé enviar un correu a extraescolarsiesgoya@gmail.com

Ja podeu apuntar-vos al formulari per sol·licitar la vostra plaça pel curs 2023-2024.

La reunió informativa se celebrarà el dimecres 13 de setembre a les 20h. a l’institut.

Extraescolars 3r i 4t d’ESO i 1r i 2n Batxillerat

Cursos d’anglès per a joves

• Descripció del curs: curs adreçat a alumnes d’institut a partir de 14 anys que volen millorar la seva competència en anglès. S’ofereixen diferents nivells (d’A2 fins B2.2) i cal fer, per tant, una prova de nivell abans de matricular-se. No s’ofereix cap curs d’iniciació. Aquests cursos tenen un alt contingut de producció oral. Els continguts i materials s’adapten a les necessitats i perfil de l’alumnat adolescent.
  • Durada: 60 hores d’octubre 2022 a juny 2023
  • Horari: dimecres de 15:45 a 18:15
  • Calendari: podeu consultar el calendari de les sessions fent click aquí (pendent)
  • Matrícula i prova de nivell: 13 i 20 de setembre de 2023!!!
    • 4 a 12 de juliol de 10 a 14h. (antics alumnes)
    • durant el mes de setembre de 17.30 a 19.30h (nous alumnes)
    • Prova de nivell per a nous alumnes: podeu agafar hora clicant aquí. El mateix dia del test podreu formalitzar la matrícula.
  • Documentació per matricular-se:
    • DNI, tant de l’alumne com dels tutors legals
    • documentació acreditativa de la reducció de taxes si és el cas

Heu de realitzar el pagament amb targeta en el moment.

Cal que el pare, mare o tutor legal de l’alumne que vingui a fer la inscripció aporti les següents dades:

• Noms i cognoms tant de l’alumne com dels dos tutors legals
  • Telèfons mòbils i fixes de l’alumne com dels dos tutors legals
  • Adreces de mail tant de l’alumne com dels dos tutors legals
  • Preu:
    • 295,00 € + 30 € de material per a la matrícula ordinària
    • 147,50 € + 30 € de material per a membres de família nombrosa de categoria general
    • 147,50 € + 30 € de material per a membres de família monoparental
    • 30 € per membres de família nombrosa de categoria especial,