Comissió de menjador

El servei de menjador de l’AFA (Associació de Famílies d’Alumnes) és un servei que s’ofereix a l’alumnat de l’institut amb l’objectiu de facilitar l’accés a una alimentació saludable i equilibrada a l’hora de dinar.

L’institut és l’encarregat de la contractació del servei de menjador que actualment porta a terme l’empresa Horta-Serveis, però l’AFA supervisa la seva gestió i en fa el seguiment.

Horari:

-L’ empresa ofereix esmorzars a l’hora del pati.

-L’ horari de menjador és de 13:30h. a 15:00h. els dimarts i dijous. Dilluns és de 14:30h. a 15:30h., dimecres és de 13:30h. a 14:30h., divendres és de 13:30h. a 14:30h. per l’ESO i de 14:30h. a 15:30h. per batxillerat. Els dies que no tenen tarda (dilluns, dimecres, divendres per l’ESO i dilluns, dimarts/dijous, dimecres i divendres per batxillerat) poden marxar en acabar de dinar si les famílies ho autoritzen.

Les funcions de la Comissió del servei de menjador son:

• És el canal de comunicació entre les famílies, la cooperativa i l’institut.
  • Vetlla pel bon funcionament del menjador: aspectes organitzatius i nutricionals.
  • Està en contacte amb el representant de la Cooperativa.
  • De tant en tant la Comissió es queda a dinar sense previ avís per tal d’observar ”en directe” la gestió i la qualitat del menjar, així com per establir canals de comunicació amb el personal de la Cooperativa.
  • Transmet els suggeriments i propostes a la reunió mensual de la Junta del AFA.

Per a més informació: https://agora.xtec.cat/iesgoya/categoria/menjador/

Contacte AFA:afaiesgoya@gmail.com