Comissió d’armariets

Aquesta comissió gestiona els armariets individuals en els quals l’alumnat pot guardar les seves pertinences durant la jornada escolar.

Les funcions d’aquesta comissió son:

• Comprar i instal·lar els armariets individuals per l’alumnat a l’espai que l’institut hagi designat per a aquesta finalitat.
  • Assignar els armariets a l’alumnat que hagi sol·licitat el servei i vetllar perquè s’utilitzin adequadament.
  • Supervisar l’estat dels armariets i reparar-los o reemplaçar-los quan sigui necessari.
  • Vetllar per la seguretat d l’alumnat i les seves pertinences, i establir protocols d’actuació en cas de pèrdua, robatori o danys.
  • Donar suport als alumnes amb necessitats especials per garantir l’accés als armariets.

Comissió d’armariets: armarietsiesgoya@gmail.com

NORMATIVA DEL FUNCIONAMENT DEL SERVEI D’ARMARIETS

Ser socis/sòcies de l’AFA permet als vostres fills i filles tenir un armariet per guardar les seves pertinences durant tot l’any. Aquest servei és opcional i GRATUÏT. El primer dia de curs, els tutors i tutores de cada grup comuniquen l’alumnat  l’assignació de l’armariet corresponent. L’alumnat pot accedir als armariets abans de les 8h, abans de les 11:30h, i al final de la jornada.

Per tancar l’armariet és necessari fer servir un cadenat. L’AFA us recomana el model ABUS 78KC/50 que és un cadenat de combinació, amb les garanties de recordatori de contrasenya, bescanvi si no funciona correctament, i atenció individualitzada per a què  l’alumnat l’obri sense problemes (tenim una clau mestra). El podeu adquirir al preu de 12 euros si ens el sol·liciteu escrivint un correu electrònic a armarietsiesgoya@gmail.com

Si l’alumnat utilitza un cadenat propi ha de tenir en compte que per a qualsevol reparació d’eixos o planxes és necessari deixar l’armariet obert. En cas de deixar el cadenat propi posat, quan fem el manteniment dels armariets al juliol, haurem de trencar-lo i s’haurà de llençar.

En acabar el curs, l’alumnat deixarà l’armariet obert, buit i net (tal i com el va trobar) i s’endurà el cadenat per tornar-lo a utilitzar al mes de setembre següent en el nou  armariet assignat.

Ni l’AFA ni el centre es faran responsables dels canvis d’armariet que no es comuniquin. L’AFA tampoc es farà responsable de pèrdues, robatoris ni altres incidències de cadenats derivades d’un mal ús, negligència o vandalisme. Per a resoldre qualsevol incidència, l’alumnat o les famílies hauran de contactar via correu electrònic amb la comissió d’armariets de l’AFA (armarietsiesgoya@gmail.com) indicant el seu nom, curs i número de armariet. A consergeria podran atendre els problemes, però tenen poques possibilitats de resoldre’ls.

L’armariet és un dels pocs espais d’ús personal dels nostres fills/es a l’institut. Al llarg del curs, l’AFA supervisa i controla el bon estat dels armariets. Cal fomentar entre l’alumnat la seva conservació, que depèn en gran part, del tracte que se li dóna. Agraïm a l’alumnat, a les famílies i al personal del centre la seva col·laboració a fi de millorar el servei que s’hi ofereix.

TUTORIAL CADENAT ABUS 78KC/50