Preinscripció i matrícula ESO

• Preinscripció ESO: del 8 al 20 de març

Accediu a la pàgina preinscripcio.gencat.cat.

Consulteu aquí la informació específica de la preinscripció a l’ESO.

Vídeo explicatiu de com formalitzar la preinscripció.

Enllaç al formulari de preinscripció. Si necessiteu ajuda, podeu comptar amb suport presencial per fer-la els dilluns, dimarts i divendres al matí, i dimarts a la tarda, durant els dies de preinscripció. És preferible que truqueu abans a l’Institut per evitar esperes (936560000).

Els enllaços següents seran actius a mesura que avanci el procés de preinscripció i matrícula.

PROCEDIMENT D’ADMISSIÓ DE SOL.LICITUDS AL LLARG DEL CURS ESCOLAR 24-25:

Per a la presentació de sol·licituds d’admissió fora de termini, curs escolar 24-25, cal fer la sol·licitud en línia mitjançant una sol·licitud electrònica o en suport informàtic, de manera similar a la Preinscripció. Aquesta sol·licitud només s’atén si la família acredita algun dels supòsits següents:

• Es tracta d’alumnat no escolaritzat a Catalunya.
  • S’ha produït un canvi de residència a un altre municipi o districte, en el cas de Barcelona.
  • Hi ha la conveniència d’un canvi de centre motivat per actes de violència de gènere o d’assetjament escolar.
  • Es tracta d’un canvi de centre a conseqüència de la imposició d’una sanció disciplinària, que consisteix en la inhabilitació definitiva per cursar estudis al centre.
  • Està motivat per l’inici d’una mesura d’acolliment.
  • Alumnat que no ha participat en la preinscripció i no pot continuar en el centre on està escolaritzat, atès que no ofereix els ensenyaments de la següent etapa educativa.
  • Des de l’Oficina Municipal d’Escolarització (OME) de Sant Vicenç dels Horts us poden ajudar en la gestió d’una sol·licitud fora del termini de preinscripció.