Preinscripció Cicles Formatius Grau Mitjà

• Preinscripció CFGM:

Adreceu qualsevol consulta sobre el procés de preinscripció i matrícula a l’adreça preinscripcio@insgabrielamistral.cat.

Accediu a la pàgina preinscripcio.gencat.cat.

Consulteu aquí la informació específica de la preinscripció al grau superior de formació professional

És preferible l’ús de la preinscripció electrònica, però també la podeu fer amb suport informàtic. Tant en un cas com l’altre, si necessiteu ajuda, podeu trucar a l’Institut (936560000).

Els enllaços següents seran actius a mesura que avanci el procés de preinscripció i matrícula.

• Oferta inicial de places (23/05/2024)
  • Presentació de sol·licituds (24/05/2024 al 30/05/2024)
  • Presentació de documentació (24/05/2024 al 31/05/2024)
  • Llista sol·licituds amb puntuació provisional (28/05/2024)
  • Presentació de reclamacions (28/06/2024 a les 13 h al 3/07/2024)
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions (8/07/2024)
  • Sorteig per resoldre les sol·licituds de preinscripció empatades en punts (8/07/2024)
  • Oferta final de places (15/07/2024)
  • Llista de places assignades de la primera tanda, amb indicació de la petició de l’alumne/a atesa (15/07/2024)
  • Matriculació primera tanda: del 17/07/2024 al 22/07/2024
  • Llista de places assignades de la segona tanda d’assignació (31/07/2024)
  • Matriculació segona tanda: del 2/09/2024 al 6/09/2024

GESTIÓ PLACES VACANTS

• Oferta places vacants (12/09/2024)
  • Ampliació o presentació sol·licitud de preinscripció (12/09/2024 al 16 de setembre de 2024)
  • Llista de sol·licituds que participen amb puntuació validada (19/09/2024)
  • Llista places assignades (25/09/2024)
  • Matrículació procés gestió places vacants: del 26/09/2024 al 30/09/2024

INSTRUCCIONS DE MATRÍCULA

Període:

• Matrícula externa (només per a alumnat nou): Del
  • Matrícula interna. Del .

La matrícula es formalitzarà de manera telemàtica a través dels següents formularis de matrícula:

• CFGM Sistemes microinformàtics i xarxes
  • CFGM Atenció a persones en situació de dependència

Per formalitzar la matrícula necessitareu tenir a mà:
– DNI alumne/a
– Targeta sanitària de l’alumne/a
– DNI mare, pare o tutor/a legal (en cas d’alumnat menor d’edat)
– Llibre de família (en cas d’alumnat menor d’edat)
– Certificat acreditatiu dels estudis d’accés al cicle.
– Resguard de pagament
L’emplenament del formulari triga uns deu minuts. En acabar se us generarà un document pdf de diverses pàgines amb tota la documentació de matrícula. Ho rebreu tot al correu electrònic que hagueu indicat com a principal.

Si teniu signatura electrònica, heu de signar una sola vegada en el lloc indicat i enviar el document per correu electrònic a l’adreça preinscripcio@insgabrielamistral.cat. Afegiu en aquest correu el resguard de pagament.

Si no teniu signatura digital, heu d’adreçar-vos a la secretaria de l’institut en les dates del vostre període de matrícula. Allà us donarem els documents ja emplenats en paper perquè els signeu a mà.

A les darreres pàgines del document que rebreu, trobareu les instruccions per al pagament de la quota de material i sortides.

Per a qualsevol dubte us podeu adreçar a la secretaria del centre a través del correu preinscripcio@insgabrielamistral.cat

La informació sobre els llibres de text la trobareu aquí.

Pautes per fer la matrícula (online)

Per formalitzar la matrícula necessitareu tenir a mà:
– DNI alumne/a
– Targeta sanitària de l’alumne/a
– DNI mare, pare o tutor/a legal (en cas d’alumnat menor d’edat)
– Llibre de família (en cas d’alumnat menor d’edat)
– Certificat acreditatiu dels estudis d’accés al cicle.
– Resguard de pagament

La informació sobre els llibres de text la trobareu aquí.