Vocacions científiques: jornada a càrrec de la Fundació Recerca de Sant Joan de Déu

Un any més, l’alumnat de Reptes Científics Actuals de Biologia (1r BATX) ha assistit a la Jornada organitzada per la Fundació Recerca de Sant Joan de Déu, que enguany tenia com a temàtica: Vocacions científiques.

L’acte va tenir lloc a l’Auditori Sant Joan de Déu del Pediatric Cancer Center Barcelona, on després d’una benvinguda per part del Dr. Joan Comella, director de l’àrea de recerca, vam assistir a una divulgativa i interessant xerrada a càrrec de la Dra. Amèlia Martin (Farmaindústria) sobre com són de llargs, complexos i costosos els procediments per a obtenir un nou fàrmac.

Tot seguit vam poder escoltar, a través de dues taules rodones, diferents professionals que treballen en l’àmbit hospitalari, quina és la seva tasca actual i de quin va ser el seu camí per arribar-hi.
L’experiència ha estat molt profitosa, esperem que ens tornin a convidar el pròxim curs.