Visitem els artesans de Vic amb els alumnes de PDC de 4rt d’ESO

Divendres 8 de novembre vam visitar la preciosa ciutat de Vic amb alumnes de PDC (Programa de Diversificació Curricular). La visita va resultar molt interessant i profitosa perquè els alumnes van poder veure en directe la feina de diferents artesans que intenten lluitar contra un món on l’economia cada cop és més globalitzada, tot utilitzant materials provinents d’un comerç just i tornant als orígens de l’economia a través d’una producció justa i respectuosa amb el medi ambient i amb les persones.

Tal com es pot observar a les fotografies, vam visitar un taller artesanal de pell, de ceràmica, de roba, de paper i de joieria. Donem les gràcies als alumnes pel seu comportament impecable i a Xavier Cervera, guia facilitat per l’oficina de turisme de Vic, que va engrescar els estudiants amb la seva simpatia i la seva il·lusió.

Activitat subvencionada pel Departament d’Educació de l’Ajuntament de Cornellà.