Sortida a la neu per l’alumnat de 1er d’ESO i 1er de batxillerat

Des del departament d’Educació Física ens complau informar-vos sobre un projecte pensat per als vostres fills: una excursió a la muntanya per fer activitats esportives a la neu. Això forma part integrant dels continguts de l’assignatura, les activitats a la natura suposen per als alumnes una magnífica oportunitat per gaudir del medi ambient, conèixer-ho, i després saber respectar-ho amb l’oportunitat de compartir una experiència de convivència tots plegats.

L’estada a la neu serà de quatre dies: 11, 12, 13 i 14 de gener del 2022 (de dimarts a divendres).

Després de la reunió d’ahir 17 de novembre, s’han modificat algunes dades per aclarir els dubtes. Us fem arribar de nou la informació i les autoritzacions pertinents, us preguem pareu atenció sobretot a la medicació i al·lèrgies:

Restem a la vostra disposició per a qualsevol dubte que no estigui a la informació.

Email de contacte:
sarce@iesfrancescmacia.org
vroman@iesfrancescmacia.org

Us deixem al vídeo resum de la pasada sortida.

Salutacions.
Departament d’educació física