Sigues el que vols ser: visitem el Saló de l’Ensenyament

L’alumnat de 4t d’ESO i 2n de batxillerat va visitar, divendres 17 de març, el Saló de l’Ensenyament, punt de referència de l’oferta educativa a Catalunya. En una intensa jornada, els estudiants van poder informar-se sobre els diferents itineraris formatius que marcaran el seu futur.

Els estudis universitaris i els cicles de Formació Professional relacionats amb les ciències de la salut, l’economia i l’empresa, així com les enginyeries, han estat els que han liderat les peticions d’informació i orientació dels milers de joves estudiants que han visitat la 32a edició del saló. Al llarg de cinc dies, prop de 100.000 alumnes de tot Catalunya, amb les seves famílies i professors, han omplert els palaus 1 i 2 i la plaça de l’Univers del recinte de Montjuïc.

Segons el departament de premsa del certamen, els graus de medicina, psicologia, administració i direcció d’empreses, dret, biociències o infermeria, així com els programes relacionats amb les ciències socials i jurídiques, l’arquitectura o la informàtica han estat alguns dels estudis més demandats pels visitants. En el camp de la Formació Professional, els cicles de matèries com l’administració i les finances, educació infantil, comerç i màrqueting, ensenyaments artístics, l’esport o els serveis a la comunitat, juntament amb estudis vinculats a la sanitat com auxiliar d’infermeria o farmàcia també han tingut gran acceptació.

La propera edició del Saló de l’Ensenyament tindrà lloc del 13 al 17 de març de 2024.

Activitat subvencionada per l’Ajuntament de Cornellà de Llobregat: