“Posem llum a la foscor” amb l’alumnat de 4t d’ESO

Aquesta setmana, l’alumnat de 4t d’ESO ha gaudit d’una visita guiada a l’exposició “Crims”, que té lloc al Palau Robert de Barcelona. L’exposició, oberta fins al 10 d’abril, proposa un recorregut immersiu pel panorama criminal i social dels últims temps a Catalunya a través de l’exitós programa radiofònic i televisiu de TV3, i ens apropa a aquest univers criminal des del punt de vista de l’entorn de les víctimes, dels investigadors i dels mateixos criminals.

Es tracta d’una exposició multimèdia amb escenes i elements dramatitzats, però basada en contingut i documents reials, que mostra la realitat i la mort, i tot el món que l’envolta, i que ens obre la porta a la reflexió sobre temes interessants: què porta a una persona a cometre un assassinat, com pateixen les víctimes i el seu entorn, quines són les claus d’una investigació policial, com s’aplica la justícia…

Ben aviat, també haurem de resoldre un”crim” al Macià, coincidint amb la setmana de la novel·la negra. Us mantindrem informats.