Informació a les famílies i alumnes: 15 de març, vaga de docents

Com se sap pels mitjans de comunicació, és notícia que a partir del 15 de març hi ha convocats sis dies de vaga al sistema educatiu. Les famílies n’estan informades amb un missatge per Dinàntia.

Una part important dels docents de l’Institut exerciran el seu legítim dret a la vaga el primer dia, dimarts 15. Sobre els altres dies de la mateixa setmana amb convocatòria (dimecres 16 i dijous 17) no sembla que hi hagi seguiment. Dels altres (23, 29 i 30) informarem directament, si hi ha res a dir.

Amb aquestes circumstàncies la direcció no pot garantir l’atenció amb normalitat dels alumnes durant tot el matí. Per aquest motiu, excepcionalment, dimarts 15 no obligarà a venir al centre. Estarà obert, però amb serveis mínims. Els docents que vinguin a treballar no avançaran matèria.

El cartell adjunt, fet per l’Assemblea de Professorat, informa sobre les raons de la vaga.

No té cap relació amb la vaga la festa de divendres 18; aquesta és una festa de lliure disposició als centres educatius de Cornellà, fixada fa mesos pel Consell Escolar municipal (quan no es podia ni imaginar la situació actual).

Independentment de la vaga, l’Institut manté les activitats fixades fa temps per als pròxims dies (arribada d’alumnes d’Erasmus, visita al Saló de l’Ensenyament, colònies, etc.).

En nom de la junta directiva,

Cesc Terrassa, cap d’estudis.

cterrass@xtec.cat

Dissabte, 12 de març de 2022.