CoVid19 = Institut tancat

Cerrado. Closed. Fermé. Geschlossen. Chiuso. مغلق. Закрито. Закрыто. बंद रहता है।. بند Fechado. Κλειστό. დახურულია.  Închis. Затворен. Stängt  …

Les autoritats han ordenat el tancament de tots els centres, i el nostre no pot ser cap excepció. A partir del divendres 13 de març i fins nou avís, probablement el divendres 27. Mai abans no havia succeït. Mentrestant, els docents i alumnes del centre fem teletreball, mitjançant els sistemes digitals, com l’anunci del concurs literari, en el qual tots els alumnes han de participar.

El Departament d’Educació ha de dir com ha de ser el calendari de preinscripció a 1r d’ESO.

Curiosament, vam sortir per televisió per il·lustrar el tancament (“Primer dia amb escoles tancades”programa Planta baixa, minut 3).