Conferència en anglès sobre opcions científiques de la ponent Fulbright Emma Giarracco

Avui, divendres 21 d’abril, durant la tercera hora, prop de 55 alumnes del batxillerat científic han assistit a la conferència impartida en anglès per la científica americana Emma Giarracco, becada per la Fundació Fulbright, amb el tema American Life and Scientific Research.

Realitzada a l’Aula Magna, la ponència ha estat una gran oportunitat per a conèixer de prop el seu testimoniatge personal com a jove investigadora que està iniciant la seva trajectòria professional en diferents àmbits científics. Els estudiants han participat activament en aquesta oportunitat organitzada pel Servei de Llengües Estrangeres i d’Origen del Departament d’Educació, qui cada any selecciona una reduïda mostra d’instituts per a motivar a l’alumnat del camp científic.