Experiències d’estades de professorat 2016-17: Erasmus + k103

Durant aquest estiu passat dos professors de la nostra escola, Alberto Benito del departament de Llengües Estrangeres i Ana Maria Gómez del department de Turisme, van gaudir de dues beques de mobilitat para la formació de docents Erasmus + k103.

Alberto es va desplaçar a Cardiff, Regne Unit per conèixer i observar el funcionament de l’oficina de Turisme de Caerphilly (Visitor Centre-Caerphilly). L’acollida per part del director de l’oficina, així com la resta del staff va ser molt càlida.

“La senzillesa i hospitalitat dels gal·lesos em va commoure”, ens comenta Alberto. “Vaig tenir l’oportunitat no només d’aprofundir en el funcionament intern de l’oficina de turisme de Caerphilly, sinó també de visitar Caerphilly Castle i diverses atraccions turístiques locals, així com conèixer la cultura i els festivals de la regió”.

Així mateix, Alberto va aprofitar l’oportunitat per conèixer les empreses on els nostres alumnes realitzaven les pràctiques amb una beca Erasmus.

Ana Maria es va traslladar a Arezzo, Itàlia per visitar l’oficina de Turisme de la ciutat d’Arezzo que treballen conjuntament amb l’Oficina de Cultura, un col • laboració Molt positiva ja que fusionin turisme i cultura I tant el nombre com la tipologia d’activitats que proposen són molt interessants. http://www.comune.arezzo.it/il-comune/servizio-cultura-turismo

L’experiència ha servit per ver el funcionament de les oficines d’informació turística d’un altre país així com la tipologia de promoció, publicitat i comunicació que realitza l’administració pública en aquest camp.