Voleu comprovar la capacitat de creació que tenen els nostres alumnes?

1- GAT 1BC Francès
Voleu comprovar  la capacitat de creació que tenen els nostres alumnes de primer de GAT?
Aquí teniu els enllaços als meravellosos hotels imaginaris que aquest grup d’alumnes ha creat:
Hôtel Page (Tamara Valero i Pol Muñoz)
Kristel Hôtel (Kristel Castísimo i Elvis Carriel)
Hôtel du Zar (Alexander Rogovyk i Joaquim Vidal)
Esir Hôtel & Resort (Estefanía Tallón i Irene Gaona)
Hôtel Yaguel (Yasmin Valenzuela i Miguel Drouet)
Hôtel Arab Royal (Dickra Assalman i Fatima Kthira)
Hôtel Belaka (Bea Alcutén, Katerina Formicheva i Laura Martínez)
2- AAVV 2n A
Un grup d’alumnes de francès de segon d’Agències ha creat una pàgina web: Barcielvaguejeune que mostra diversos itineraris turístics pel nostre país amb un caire jove i per pressupostos ajustats. Aquesta pàgina s’adreça als alumnes d’espanyol de la classe de Mme Alexandra Glon del Institut de FP  Lycée Polyvalent Raphaël Elizé (Relacions publiques i Comerç) que es troba a Sablé sur Sarthe a prop de la ciutat de Rennes a França.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *