Visita a l’hotel OHLA de Barcelona

Els alumnes de 1B GAT d’Allotjament vam fer una sortida a l’hotel OHLA de Barcelona. La visita professionalitzadora va ser a càrrec del Cap de Recepció, el qual va ser acompanyat d’un ex-alumne del centre, Daniel Corchero, actualment contractat a la recepció de l’hotel desprès de realitzar les seves practiques a l’hotel.

Vam visitar la terrassa, amb unes vistes de la ciutat espectaculars, la suite, el restaurant i la recepció. Desprès vam anar a una sala reservada per nosaltres on Jorge Diezma i Daniel Corchero ens van instruir sobre el servei que presta un hotel de 5 estrelles i les característiques que han de tenir les persones que volen treballar en aquest mon laboral.

Ens van explicar les noves tècniques de vendes, tot fent una especial menció del Departament “experience” d’ Atenció al Client, que no tots els hotels tenen. Durant la xerrada vàrem fer moltes preguntes relacionades amb l’allotjament i ens van explicar les seves experiències.

El resultat de la visita ha estat molt motivador. Hem sortit amb la sensació que per treballar en un hotel d’aquestes característiques hem d’estudiar més, i perfeccionar les llengües estrangeres per a ser realment competitius i estar més preparats per desenvolupar aquesta professió que hem triat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *