Tercer Classificat en la 29a Edició del Concurs de Coctelería “Trofeu Ciutat de L’hospitalet”

21 d’Abril de 2013

Lester Reyes Pascual
2n. B de CFGM de Serveis en Restauració

El passat diumenge 21 d’Abril, es va celebrar la vint-i-novena edició del concurs de cocteleria jove “Ciutat de l’Hospitalet”, dirigit tant a joves professionals del món de la cocteleria com a alumnes de les diferents escoles d’hoteleria de Catalunya.
La jornada es va desenvolupar a l’Hotel Porta Fira de l’Hospitalet, i és una de les activitats més consolidades de les Festes de Primavera d’aquesta ciutat.El concurs consistia en la preparació de quatre copes d’un còctel creat per cadascun dels participants. L’organització del concurs anava dirigida per Manel Tirvio juntament amb el seu equip de Tirsa Cocktail Bar. El jurat estava format per membres del Club del Barman de Catalunya, professors d’Escoles d’Hoteleria i altres experts i coneixedors de la cocteleria.En representació de l’Escola d’Hoteleria i Turisme de Barcelona van participar tres alumnes de segon de Cicle Formatiu de grau mitjà de Serveis en Restauració:Lester Reyes, amb el còctel Red Pre-diner.
Michael Murillo, amb el còctel Ginger Rhum.
Ivette Vera, amb el còctel Green Diamond.Tots tres alumnes van fer una actuació molt professional i els còctels van agradar molt al jurat degustador. Lester Reyes va aconseguir el tercer lloc en la classificació general.Enhorabona Lester!!!!

Fotografies: Víctor Ramírez

Alumne de 2on. de Serveis en Restauració

Vídeo del Concurs:

consum

L’EHTB promou el consum i servei responsable de les begudes alcohòliques, iparticipa i col·labora anualment amb programes organitzats pel FEBE (Federació Espanyola de begudes espirituoses)