Distribució i comercialització de vins -Vila Viniteca-

23 d’Abril de 2013

El passat 23 d’abril, coincidint amb la diada de Sant Jordi, els alumnes de 1r. de Direcció de Serveis en Restauració varem tenir l’oportunitat de rebre la visita d’uns bons professional en l’àmbit de la distribució i comercialització de vins, en Xavier Taribó i l’Héctor Angulo; ambdós, treballadors de la important empresa distribuïdora de vins i destil·lats, Vila Viniteca.

Per començar, l’Hector ens va parlar sobre l’ importància del paper de la distribuïdora dins del negoci dels vins i licors. Va donar consells sobre poder establir un servei de qualitat, enfocat a l’àmbit de la restauració.

Seguidament, en Xavier va enfocar la seva xerrada sobre els grans hotels, com és de vital importància fidelitzar al client, perquè un objectiu s’assoleixi. Ens va parlar de pernoctacions i diferents xifres de l’any 2011.

Finalment, en Xavier va tornar a intervenir per interactuar amb nosaltres i parlar-nos sobre l’ importància que tenen els vins sobre una carta de menjars al restaurant així com guiar-nos a l’hora d’establir els preus d’una carta de vins.

En resum, va ser una xerrada molt profitosa la qual ens va ajudar a complementar els coneixements adquirits en el mòdul de “Sumilleria”.

Text: Albert Puyal Castillo
Fotografies: Meritxell Perelló i Mariona Viñals
Alumnes de 1er de Direcció de Serveis en Restauració

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *