Sortida Formativa a la Fira Hostelco

17 d’octubre 2012

Gran part d’alumnes de l’EHTB van assistir, el passat dimecres 17 d’octubre, al Saló Internacional d’Equipaments per a la Restauració, Hoteleria i Col·lectivitats (HOSTELCO).

HOSTELCO és e l’espai ideal tant per a fabricants que volen promocionar els seus productes i captar clients, com pels mateixos clients que busquen proveïdors pels seus negocis i establiments.

Cada estand, inclou també petites demostracions, tastos i cursos pels amants que s’endinsen per primer cop en aquest món. Els alumnes de l’EHTB hi varem ser presents, participant activament en un curs d’introducció al món del cafè.

Per últim, destacar la participació de l’antic alumne Sergio Rodríguez al VII Campionat Nacional de Baristes d’Espanya. Després de passar a la gran final, es va proclamar guanyador de l’edició d’enguany.

Text: Alba Garcia Parisi
Fotografies: Daniel Ojeda Puerta