Reunió informativa de les Beques de Mobilitat CFGM

Beques de mobilitat per al curs 2015-2016

Des de Coordinació de Mobilitat us informem que els propers dies: el dijous 12 de novembre de 2015 i el dimarts 17 de novembre de 2015, tindran lloc les Reunions Informatives pels alumnes interessats en una beca Erasmus+ k-102. Aquestes beques estan dirigides l’alumnat de 2n curs de Grau Mitjà de MATÍ/TARDA de la Família Alimentària.

Les sessions informatives seran:

• Dijous 12 de novembre de 2015, a les 15:00 h a l’aula 011: Alumnat interessat de tarda de 2n B CFGM Forneria, Pastisseria i Confiteria, i de 2n A d’Elaboracions de Productes Alimentaris.
  • Dimarts 17 de novembre de 2015, a les 11:30 h a l’aula 011: Alumnat interessat de matí de 2n A CFGM Forneria, Pastisseria i Confiteria.