Col·laboració amb el Saló del Manga

Hem tingut la oportunitat de treballar com a col·laboradors de la XXI Edició del Saló del Manga que s’acaba de celebrar amb gran èxit a Barcelona.

Alumnes del CFGM de Cuina i Gastronomia i CFGS de Direcció de Serveis en Restauració del centre han participat en tasques i tallers de Cuina Japonesa, amb gran èxit de públic i professionalitat per part dels Mestres cuiners japonesos i catalans que han fet demostracions en aquests tallers.

El nostre Institut EHTB està col·laborant cada vegada més amb empreses i restaurants de gastronomia del Japó, tant a través de les Pràctiques FPCT com de la Borsa de Treball.

Actuacions com aquesta, posen de manifest l’ interès creixent d’empreses i col·lectius per comptar amb alumnes i professionals del centre.

salo manga

342_x_xxi-salo-del-manga-de-barcelona-cartell-baixa