Presentació llibre additius per part de l’empresa BDN

L’equip de l’empresa BDN ha presentat el seu nou llibre sobre additius anomenat Modificando la textura de los alimentos al nostre institut.

El passat Dijous 20 d’octubre, més de 90 convidats d’empreses del sector alimentari van assistir a la sala de graus de l’institut per la presentació del llibre que els ajudarà a aplicar correctament els hidrocol.loides dins dels seus processos productius.

L’empresa BDN és una assessoria alimentària que porta més de 25 anys en el sector amb una experiència més que reconeguda col·laborant amb les diferents indústries alimentàries i que sempre ha participat de forma activa dins de l’institut amb formacions, tant per alumnat com per professorat i en consultes dels projectes dels alumnes de les famílies d’indústria alimentària.

A la jornada van assistir com a ponents de l’equip BDN: els fundadors, socis i treballadors de BDN i el senyor Robert Xalabarder (Químic, farmacèutic i bromatòleg) que ha fet el pròleg del llibre i que és un referent en el món alimentari.

Per aquell alumnat interessat en consultar el llibre, tindreu tres exemplars a la vostra disposició a la biblioteca.

Gràcies a tots per la vostra assistència a la presentació i a BDN per la gran aportació al sector alimentari.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *