Premi “Mondial des Arts Sucrés 2016”

Alicia Lammersdorf Alsina, una ex alumna de l’INS EHTB, graduada el darrer juny del 2015, ha estat guardonada entre les 10 millors pastisseres en el “Mondial des Arts Sucrés 2016”, celebrat durant el dies 5 a 8 de febrer a Paris. Aquest certamen és el més dur i exigent d’aquesta modalitat ja que els participants han d’elaborar un entremet, un pastís de viatge, un postre al plat, tres tipus de bombons, i tres figures artístiques; de caramel, xocolata i pastillatge en un total de vint hores. L’Alícia reconeix que aquesta ha estat una de les millors experiències de la seva vida, la qual li ha estat brindada pel seu mestre pastisser Sergi Vela. Durant la preparació pel concurs mixta, en el que ha treballat conjuntament amb el jove pastisser Marc Balaguer, ha comptat amb l’ajut i amb l’assessorament i col·laboració constant de professors de pastisseria d’aquest centre. Aquesta ha estat una experiència professional de primera on tothom parlava el mateix llenguatge i la creativitat era l’únic objectiu. L’ex estudiant de l’INS EHTB està molt agraïda per tot l’aprenentatge rebut a l’escola i que, sense cap dubte, traspassa els murs d’aquest centre.

concurs paris 2 concurs paris 1