L’INSEHTB amb La Marató de TV3

L’INS EHTB es suma a col.laborar amb aquesta Fundació tot organitzant una Rifa per a La Marató

Des del 28 de novembre al 17 de desembre estaran a la venda les butlletes per participar en la rifa d’una panera que inclourà productes elaborats per l’alumnat de la família d’Indústries Alimentàries i els vermuts, vins i caves que maridaran els nostres menús de Nadal escollits per l’alumnat de la família d’Hoteleria i servits durant aquestes dates.

Cada butlleta val 1€ i està destinat íntegrament a La Marató de TV3 que enguany està dedicada a les Malalties minoritàries. Les butlletes es podran comprar als diferents punts de venda de l’institut: Botigues pedagògiques, Restaurants, Cafeteria,  Secretaria i Consergeria.

Esperem que ambdues campanyes siguin tot un èxit. Per fer-ho possible ens cal la vostra col·laboració: us hi esperem!!! Moltes gràcies per la vostra generositat.