La cara més solidària de l’INSEHTB

Aquest curs l’INSEHTB torna a col.laborar amb dues fundacions: Fundació Banc dels Aliments i Fundació La Marató de TV3.

FUNDACIÓ BANC DELS ALIMENTS:

Del 22 fins al 29 de novembre les persones que vulguin donar aliments per a la Fundació Banc dels Aliments dins la campanya del Gran Recapte, podran fer-ho també al nostre institut. A l’entrada del centre trobareu caixes on tothom podrà depositar aliments: alumnat, professorat, membres del PAS i clientela de les nostres botigues i dels nostres restaurants. Els aliments més necessaris són: pasta, arròs, llegums secs i conserves de peix.

Hem animat al nostre alumnat a que cadascú i cadascuna porti,  com a mínim 1 quilogram d’algun dels aliments més necessaris, si ho fem així arribarem a recollir més d’una tona d’aliments per a aquelles persones que més ho necessiten.

Logo de la Fundació del Banc dels Aliments