Ja hi ha guanyadora i finalistes del Concurs de la Postal de Nadal 2019!

L’alumna Anna Panicello , de 1r A del CFGS de Direcció de cuina ha estat la guanyadora del Concurs 2019 de la Postal de Nadal, amb la seva creació Roma. L’alumna ha realitzat aquesta original postal combinant amb creativitat  estampacions sobre paper amb diferents peus de copa i ampolles de vi , com a fil conductor de les famílies professionals que ofereix l’Escola.

I com podreu comprovar, aquest any hi ha hagut talent …, com ho demostren les Postals dels finalistes, la Sara Pujol de 2n B del CFGS de Guia, Informació i Assistències Turístiques amb la creació artística Sapucca i en Pol Güell de 1r A del CFGS de Guia, Informació i Assistències Turístiques, amb la seva creació Mastercard.

Tanmateix, us volem agrair la vostra participació. Esperem que us agradi la Postal Guanyadora!!!