La cara més solidària de l’INS EHTB

Aquest curs l’INS EHTB col·labora amb dues fundacions: Fundació Banc dels Aliments i Fundació La Marató de TV3.

FUNDACIÓ BANC DELS ALIMENTS:

Des del dia 30 de novembre fins al 14 de desembre les persones que vulguin donar aliments per a la Fundació Banc dels Aliments dins la campanya del Gran Recapte, podran fer-ho també al nostre institut. A l’entrada del centre trobareu caixes on tothom podrà dipositar aliments: alumnat, professorat, membres del PAS i clientela de les nostres botigues i dels nostres restaurants. Els aliments més necessaris són: pasta, arròs, llegums secs i conserves de peix.

FUNDACIÓ LA MARATÓ DE TV3:

L’INS EHTB es suma a col·laborar amb aquesta Fundació tot engegant la campanya: Propines per a La Marató!

Des de l’11 al 19 de desembre als nostres restaurants: pedagògic i menú del dia se serviran menús especials de Nadal i ens hem proposat que totes aquelles propines que es recaptin durant aquests dies seran destinades a la Fundació La Marató de TV3. Per aquelles dates, totes les taules estan reservades i hi esperem gran afluència de comensals als qui els demanarem que també mostrin la seva cara més solidària tot aportant propines i/o donatius per a una molt bona causa.

I no tan sols els ho demanarem als nostres comensals si no que també animem a passar pels restaurants a l’alumnat, al professorat i membres del PAS a ser solidaris i dipositar els seus donatius als espais que es destinaran amb aquest fi.

Esperem que ambdues campanyes siguin tot un èxit. Per fer-ho possible ens cal la vostra col·laboració: us hi esperem!!! Moltes gràcies per la vostra generositat.