Al voltant del 25n

El passat dimarts 20 de novembre es van celebrar unes xerrades sobre assetjament laboral, sexual i per raó de sexe, adreçades a tot l’alumnat de segon curs dels CFGM de l’institut.

Fer aquestes xerrades té a veure amb la voluntat de l’institut d’incorporar la perspectiva de gènere i celebrar-les en aquesta data ens va semblar oportú davant la proximitat del 25 de novembre, Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència contra les Dones.

Es van fer dues xerrades, una al matí i  una altra a la tarda per tal de facilitar l’assistència de tot l’alumnat destinatari d’aquesta activitat. Per portar-les a terme vam comptar amb la col.laboració de tècniques i professionals de dues entitats municipals: l’Oficina per la No Discriminació (OND) i el Punt d’Informació i Atenció a la Dona (PIAD).

Agrair a l’alumnat la seva assistència, al professorat la seva implicació i a les professionals de l’OND i del PIAD la seva col.laboració i la feina feta.