CONCURS DE LA POSTAL DE NADAL

JA TENIM GUANYADOR I FINALISTES DEL CONCURS DE LA POSTAL DE NADAL D’ENGUANY!!!

L’alumne Raül Costas , de 1r A del CFGM de Cuina i Gastronomia ha estat el guanyador del Concurs 2018 de la Postal de Nadal amb la seva creació SPOOK. L’alumne ha realitzat aquesta elegant postal combinant amb creativitat alguns dels estris més comuns del seu lloc de treball.

I com podreu comprovar, els nostres estudiants també les nostres alumnes de grau superior van sobrades de talent…, com ho demostren les Postals de les finalistes, la Sara Pujol de 1r B del CFGS de Guia, Informació i Assistències Turístiques amb la creació artística SAPUCCA i la Carolina Barranco de 1r A del CFGS de Direcció en Cuina amb SWEET.

Tanmateix, us volem agrair la vostra participació. Esperem que us agradi la Postal Guanyadora!!!