Jornada de Portes Obertes 2015

El dia 24 de març de 2015 va tenir lloc la jornada de portes obertes, una oportunitat d’ensenyar el centre i les nostres instal•lacions a tothom. Com cada any, el professorat i l’alumnat s’implica en aquesta activitat de ple. Són els alumnes dels cicles superiors de Turisme, amb l’ajut del professorat, els que gestionen l’esdeveniment, fent d’aquest acte una verdadera pràctica real.

Segons paraules d’una alumna de primer curs del CFGS Agències de Viatges i Gestió d’Esdeveniments:
“Aquest dia els alumnes de primer curs d’Agències de Viatges participàvem en el Hospitality Desk. Érem els encarregats de fer la recepció dels visitants, la seva distribució en grups i conduir-los als alumnes de Guia per tal que els hi fessin el recorregut pel centre. Per nosaltres va ser una experiència positiva, perquè ens va servir com a prova de foc de cara a treballar amb un públic real. Creiem que va ser molt interessant veure el funcionament de com s’organitzava l’acte i participar-hi activament. També experimentar la satisfacció després de la feina ben feta. “