Col·laboració amb els Premis ARC

L’alumnat de Direcció de Serveis, tant de 1r curs com de 2n i els alumnes de 2n curs d’Elaboracions i Processos Alimentaris van participar en el XVII Certamen d’entrega de Premis de la Indústria Musical del Directe, coneguts popularment com a “Premis ARC”, referència per la música en directe i l’espectacle a Catalunya.

L’acte de lliurament dels mateixos suposa, pel sector, un punt de trobada entre artistes, professionals de la Cultura i les Arts, institucions públiques, mitjans de comunicació i la indústria musical.

L’alumnat va participar en l’elaboració i servei un còctel a peu dret per a més de 250 persones, que incloïa una àmplia varietat d’aperitius freds i calents, tapes com fideuà i un assortiment de postres d’allò més llaminer.