IVAN GARCÍA, ALUMNE DE SEGON DE CUINA I GASTRONOMIA, GUANYADOR DEL CONCURS D’ARROSSOS MONTSIÀ A LA CATEGORÍA DE MILLOR ADAPTACIÓ DE PLAT DE CUINA CREATIVA

dimecres 25 de març

El passat dimecres 25 de març els alumnes del nostre centre, Angel Martínez i Ivan Garcia, de direcció de cuina i de cuina i gastronomia, van representar al nostre centre a la segona edició del concurs per als xefs del futurs, que arrossos Montsià va realitzar a l’Escola d’Hoteleria i Turisme de Girona.

El nivell demostrat per les quatre escoles participats, Girona, Cambrils, Lleida i Barcelona, va ser destacat pels organitzadors del concurs, així com la tasca de formació que realitzen les escoles d’hoteleria participants en aquest concurs.
Els vuit participants van competir en dues categories, elaboració de la recepta tradicional de l’arròs Parellada i l’elaboració de la nova visió de cuina creativa d’aquest clàssic del nostre receptari.
Donar les gràcies a l’escola de Girona per l’organització d’aquest acte, i en especial a arrossos Montsià per la seva tasca de divulgació de la cultura de l’arròs als nostres alumnes.
Agrair també la generositat en l’aportació dels premis en concepte de beca d’estudis que van donar als guanyadors de cada categoria.
I per finalitzar, donar les gràcies en especial als nostres alumnes participants…

FELICITATS!!!!