I Concurs de “Tapas Con Marcial”

El 25 de febrer va tenir lloc a “La Escuela Internacional de Cocina de Valladolid el I concurs de Tapas con Marcial”, patrocinat per l’empresa d’ibèrics Marcial Castro.

A la primera fase, es van rebre 120 receptes d’escoles de tot l’estat, de les quals en van escollir 8 per a la final. Els participants, van representar escoles d’Aranjuez, Barcelona, Córdoba, Guadalajara, León, Salamanca i Vizcaya.

El jurat estava integrat per: El xef Pedro Larumbe, Miguel Ángel de la Cruz, Toño González y Fernando Lázaro; la bloguera Garbancita, el periodista Javier Pérez de Andrés, el president de l’Acadèmia de Gastronomia de Valladolid, Julio Valles y Manuel Castro.

La nostre representant Carolina Bourillon va quedar en tercer lloc a tant sols mig punt del segon amb el seu excel·lent plat Gofre Iberico.

El guanyador va ser: Juan Manuel Holguín de l’ “Escuela IES Gran Capitán de Cordioba”, amb una “Carrillera a la hierbabuena con crema de batata, hinojo y aceite”.

Felicitar l’organització, el professorat del nostre centre i sobretot la Carolina, pel seu gran paper a la final, i per la dedicació en la preparació del concurs.

3º classificat