Estudi dels alumnes de 2n del CFGS Processos i Qualitat a la Indústria Alimentària en col.laboració amb Espigoladors (@espigoladors)

Els alumnes de segon del CFGS Processos i Qualitat a la Indústria Alimentària col.laboren en un estudi extern juntament amb Espigoladors (@espigoladors), un projecte social d’aprofitament de matèria primera descartada per a la venda per diferents motius però apte per el consum i que es pot aprofitar per fer diferents elaborats.

espigoladors

Vuit alumnes d’aquest cicle estudien la formulació i durabilitat dels productes que posteriorment es portaran a terme a la cuina d´aquesta empresa social.

L’estudi del producte inclou la determinació de la conservació òptima del producte final, l’estudi microbiològic complert del producte del que es pot deduir la seva data de caducitat, i l’estudi nutricional per assegurar-nos que tant el projecte com l’ institut EHTB estan elaborant productes sostenibles, nutritius i higiènicament saludables pel consumidor.

Des de l’ institut, i més concretament des del professorat d’Indústries Alimentàries veiem positiva aquesta col·laboració per diferents motius. El principal és la inclusió de la part social dins el mòdul formatiu, però també valorem molt positivament el fet que els nostres alumnes puguin desenvolupar productes que després es faran reals en una empresa, cosa que els apropa més al sector industrial.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *