Demostració de Postres de Restaurant

Dilluns 10 de febrer , Albert Iglésias empresari i pastisser professional i Artur Martínez cap de cuina i propietari del Restaurant Capritx de Terrassa van compartir un temps del seu dia de descans amb els alumnes del Mòdul 04 del CFGM Cuina i Gastronomia.

Albert Iglésias va portar a terme una demostració de postres de restaurant per ser servits en got o copa .En ella va deixar palès la importància de saber combinar gust, color i textura i la facilitat de mise-en-place d’aquest tipus de postres per realitzar segons quins tipus de servei.

Artur Martínez a més d’explicar la seva ràpida trajectòria professional, va motivar el diàleg amb els alumnes al repassar conceptes com la creativitat, el tipus de cuina que realitza i el perquè, i la dificultat de trobar l’equilibri entre ser cuiner d’alta gastronomia i gaudir al mateix temps de la feina.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *