Concurs literari de Sant Jordi 2016

Aquest any h​an participat ​dotze ​alumnes. ​L​’estil dels texts ha ​estat variat: diàleg interior, narració subjectiva, ​testimoni​ i poesia. Fins i tot hi ha hagut un text en francès i un altre en anglès. El jurat ha valorat amb uns paràmetres objectius, però també amb la subjectivitat del lector apassionat.

Us agraïm la participació i l’entusiasme i esperem que cada Sant Jordi, recordant cóm la literatura ens ajuda a ser feliços, l’alumnat d’aquesta Escola continuï il·lusionant-se a l’hora de llegir i escriure per plaer.

Hem volgut publicar els dos textos ​guanyadors perquè tothom pugui llegir-los.

El primer premi ha estat per “​INARA” d​e Eulàlia Aluja Queral​ de primer ​B de Forneria, pastisseria i confiteria y el segon per Te doy mi vida” de ​Leila Bensan Ruiz de ​primer A de Gestió d’Allotjaments Turístics.

Textos finalistes del concurs literari de Sant Jordi: Aurora Marina Bonet Sánchez de 2A de Giat, Un dia cualquiera Stephanie Hebert 1B de Agències, Guiño en boca Alba Cedó Guivernau 1A Cuina i gastronomia.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *