Col.laboració amb la Residència i Centre de dia Porta

El passat 30 de gener el grup de PFI-PTT Auxiliar d’Hoteleria: Cuina i Serveis en Restauració va anar a la Residència i Centre de Dia Porta per compartir temps, records i saviesa amb persones grans residents o usuàries de la residència.

L’alumnat va preparar preguntes a fer-los sobre la posguerra atès que estàvem treballant la Guerra Civil espanyola i les seves conseqüències i no se’ns va ocórrer millor manera de conèixer-ne més detalls que preguntant  a testimonis d’aquella època.

En veure tanta generositat i il.lusió per part de les persones grans en explicar-nos els seus records i tant interès per part de l’alumnat, vam convidar-los a fer una visita al nostre institut com a mostra d’agraïment.

El dimecres 13 de febrer  les vam rebre a l’institut i, per tal d’oferir-los una cordial  benvinguda, vam organitzar una visita guiada per les nostres instal.lacions en col.laboració amb el grup de matí  del CFGS Guia, Informació i Assistència Turística, del qual tres alumnes van fer les explicacions pertinents dels diferents espais d’interès del nostre centre. Un cop acabada la visita, el grup de PFI els hi va oferir un esmorzar que va preparar amb molta il.lusió en col.laboració amb professorat  de Serveis en Restauració.

Esperem i desitgem que aquest hagi estat l’inici d’una interessant col.laboració.