Visite du Lycée d’Hôtellerie et Tourisme Saint-Pierre

El  29 de gener vam rebre la visita d’un grup d’estudiants francesos du Lycée d’Hôtellerie et de Tourisme Saint Pierre à Brunoy (France). L’alumnat de 1er curs de matí de Guia, Informació i Assistència turístiques els va rebre. Per preparar la seva acollida al centre, a les classes de Francès i juntament amb les professores del mòdul, es van organitzar diferents punts d’informació turística per respondre a les seves preguntes sobre Barcelona : llocs d’interès  per visitar i sortir, botigues i carrers comercials, rutes guiades, itineraris per la ciutat. Amb aquesta trobada, els nostres alumnes van poder posar en pràctica els continguts treballats a classe en una situació real. L’experiència va ser molt positiva .